keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea

by H&M

Kevätvaatetta.

Nään jo itteni kulkemassa noi vaatteet päällä pitkin kuivia asfalttiteitä. Aurinko paistaa mun päälle ja kengät on kevyet jaloissa.

Tulin tänään abiristeilyltä. Huomenna meen äitin kanssa Amarilloon lounaalle. Ehkä varaan samalla reissulla itelleni kampaaja-ajan, ois nimittäin aika tehä tälle reuhkalle jotakin. Seuraavat pari viikkoa pitäis lukea vimmatusti. En tajuu miten jaksan, mut on vaan jaksettava. Koska kirjotukset on pienin huoli tällä hetkellä. Suurin mun huolista olet sinä. Vaikka ei mun tartte olla susta ollenkaan huolissaan. Ei ole enää mitään hätää. Pian on hyvästien aika ja mua itkettää jo nyt niin kamalasti. Ikävä repii mua joka suuntaan.

Tänään on ollut kaunis päivä ja mä tiedän, että sulla on nyt kaikki hyvin. Hymyilet mulle jokaisessa auringonsäteessä.

Aika parantaa,

- Josbe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti