torstai 2. helmikuuta 2012

Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa, liikennevaloissa ihmisten ajatukset vaeltavat paikkaan mieluisaan





Kuvat on vuodelt 2010. Luoja, että oon ollu silloin pieni ja laiha.

Heräsin tänään 05:15 ja ajattelin sua. Ajattelin sua myös kun kävin nukkumaan. Ajattelen sua koko ajan. En pysty lukemaan kokeisiin. En pysty tekemään mitään, kun aina sä vaan oot siinä. Tää on säälittävää, tiedän, koska mä olin se joka pilas tän kaiken. Mutta mä yritin korjata rikkomani. Enkä mä edes ole varma mitä kaipaan. Jotain mä nyt kumminkin kaipaan ja tää kaipuu on raastavaa. Ahdistus kiskoo joka suuntaan. Paha olo on kuin valtameri mun ympärillä. Ja mua väsyttää tää kaikki ihan mielettömästi. Tää ajattelu. Henkiset voimat hiipuu kovaa vauhtia. Haluan löytää ratkaisun, mutta musta tuntuu ettei mikään enää kannata. Ja mua sattuu. Mutta silti: Sä oot vikana mieles illal ja ekana ku mä herään.

Kohta Hannan luo,

- Josbeeee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti