keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Mä päästän sut pois, vaikka sattuu


Kun syksy tulee
sinä lähdet
ja tiedän ettet tule
kaipaamaan mitään täältä

mutta minä
tulen kaipaamaan sinua
ehkä enemmän kuin
ketään muuta elämässäni

jokainen mennyt päivä
vie lähemmäksi
sitä hetkeä

olet liian arvokas
menetettäväksi jollekin toiselle
mutta olisi väärin
yrittää pitää sinut itselläni

ansaitset parasta
parhaimmat eväät elämään
eikä niitä täältä saa
on mentävä kauemmas, etsimään

mutta minä
jään tänne
kuljen ne samat käytävät
yhä uudestaan
enkä ikinä lakkaa
rakastamasta sinua

Älä unohda mua,

- Jossu

3 kommenttia:

  1. en ikinä unohda sinua rakas <3 ikävä tulee olemaan kova.. :( kuulostaapa ihan siltä kuin olisin lähdössä pois kokonaan, mutta enhän mä ole kuin parin tunnin matkan päässä.. tulen usein katsomaan sua! olet rakkain.

    minun sinä <3

    VastaaPoista
  2. Tampereelle muutan toivon mukaan :)

    VastaaPoista