tiistai 3. huhtikuuta 2012

Hyppy tuntemattomaan ilman kantajaa



They say that life goes on
and you must be strong
But you know, there is something wrong
all the beauty is gone

Olen yksin enkä edes jaksa välittää siitä. Ihmisiä on ympärillä, mutta eihän mulle mikään riitä. Olen vaikea, vaikein kaikista. Luotan tunteisiin, sillä eihän minulla ole järkeä. Ajattelen muita, koska en jaksa ajatella enää itseäni. Huolehdin ja välitän - silti en saa mitään takaisin. Enkä enää edes jaksa pyytää keneltäkään yhtään mitään. En puhu enkä kerro, vaikka siitä seuraakin vain lisää patoutumia. Mutta en jaksa enää sitä, että kaikki mitä teen ja sanon leimataan heti vääräksi. Ihan kuin mikään ei olisi totta. Mutta minulle tämä kaikki on todellisempaa kuin mikään muu. En aio pyytää enää ketään jäämään. Menkää jos tahdotte. En aio estellä. Se on turhaa. Minun takiani ei kärsi enää kukaan, koskaan. Tämä on kehä ja kierrän sitä löytämättä ulospääsyä. Huomasin jo aikoja sitten, että on parempi olla ihan hiljaa. Kukaan ei saa tietää mitään.
Eikä kenenkään tarvitse olla musta ollenkaan huolissaan.

Etsikää minut, jos haluatte löytää. En aio tulla enää ketään vastaan.

- Josbe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti