perjantai 6. huhtikuuta 2012

Ja uskallan minä olla onnellinen, vaikka varjoa rakastankin.






Aurinko paisto eräänä iltana mun sotkuiseen huoneeseen, mutta ei haitannut. Hugo täytti 5 vuotta. Eilen nautin koko sydämestäni Happoradion keikalla. Yllätin itseni hymyilemästä pitkästä aikaa ihan oikeasti. Huomenna meen taas jumppaan, en malttais oottaa. Maanantaina lähden Jyväskylään, i-h-a-n-a-a. Sitten alkaakin taas karu arki koulussa, mutta minäpä en anna sen masentaa. Oon motivoitunu koulun ja liikunnan suhteen. Mulla ei oo kiire minnekään, kerrankin saan tehdä kaiken omassa tahdissa. Rauhassa. Mä haluan taas valokuvata, kirjottaa, sisustaa, urheilla, opiskella. Mä haluan elää. Vaikka mulla on vieläkin ikävä. Mutta mä aion elää täysillä, niin kuin sä. Ehkä sittenkin elämä on hyvää.

Ja mä olen onnellinen. (toistaiseksi)

<3 Josbuu

2 kommenttia: