torstai 13. syyskuuta 2012

Ja yhtäkkiä onkin aamu.


 Löysin Hannan blogista kivan haasteen :-)


1. Missä näät itses kymmenen vuoden päästä? Oon silloin 29-vuotias..apua. Toivon, että mulla ois vakituinen työ, josta pidän ja kiva asunto ja ehkä elämänkumppani.
2. Lempituoksusi? Mansikat, omenapuiden tuoksu, vastaleikattu nurmikko, vastapesty pyykki
3. Suosikkiblogisi? Miks just se? Hanna Ä, koska kirjoittaja on mun ihana ystävä ja blogi on persoonallinen.
4. Ketä ihailet? mun siskoa.
5. Kerro kolme 'ei-niin-salaista' salaisuutta. ;) Vietän aikaani h&m.comin sovitushuoneessa sovitellen malleille vaatteita, osaan disneyleffojen lauluja ulkoa, mua lapsettaa välillä vähän liikaa
6. Neljä hyvää asiaa kotikaupungistasi? Täällä on mun ystävät ja perhe, tänne on tullu paljon lisää kivoja kauppoja, tarpeeks pieni kaupunki muttei mikää tuppukylä, oon asunu tääl aina!
7. Unelmien juhlat! Mitä siellä syötäis, juhlittais, juotais? Ketkä sais kutsun ja missä ne pidettäis?:) Teema? Ajankohta? Tällähetkellä unelmien juhlat on (tulevat) ylppärit, ruokana&juomana perus kakut ja skumpat, vieraina ne kaikkein tärkeimmät ja ajankohtana joulukuu
8. Lempipaikka? Miksi?:) meijän mökki! sieltä on niin paljon hyviä muistoja ja vietin lapsena siellä niin paljon aikaa siskojen kanssa.
9. Perus: mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle? Ja hyvät perustelut messiin kanssa! teltan, ruokaa, grillin, puhelimen, musiikkia, hyvää juomaa... kaikkee semmosta millä pärjäisin.
10. Mikä tekee susta sut? Mun pituus, kaikki kokemukset,jotka on vahvistanu mua, mun tyyli...
11. Jos ottaisit tatuoinnin, minkälainen se ois? Mustia pieniä lintuja lentämässä tai vapautumassa häkistä tai sitten pieni musta tatuointi missä lentää Peter Pan, Leena, Jukka ja Mikko. Tai sitten bambi.



Mun kysymykset:

1. Lempivaatteesi?
2. Mitä hiusten-/ihon-/tms.hoitotuotetta ilman et voisi elää?
3. Jos sulla on sisaruksia, mitä yhteisiä tapoja/piirteitä teillä on?
4. Kaunein suomenkielinen sana?
5. Toivotko aina jotain, jos satut katsomaan kelloa 11:11, 22:22 jne.?
6. Lempinumerosi? Miksi?
7. Paras Disney-elokuva?
8. Kerro itsestäsi 4 satunnaista faktaa!
9. Paras lahja minkä olet saanut?
10. Kauneinta mitä sinulle on sanottu?
11. Elämäsi rankin/koskettavin kokemus?

En jaksa haastella ketään :-)

- Jossu

1 kommentti: