sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Sydän kyllä muistaa ja se tahtoo takaisin, toisen puolikkaan.


Ei ole tapahtunut mitään kertomisen arvoista (kai)
oon kyllä saanut paljon rakkautta osakseni viimepäivinä
Ihania sanoja tulee sieltä täältä eikä sitä oikein uskalla uskoa niihin,
vaikka kuinka tahtoisi (mutta varmaan pitäisi)

Perjantai oli täynnä halauksia, sanoja, värivaloja, tanssia, suukkoja poskelle
kahden aikaan taksijonossa liian paljon ihmisiä,
joku sanoi "tuu mun kanssa samalla taksilla"
En mennyt.

Viime yönä valvomista, odottelua, ehkä nukahdinkin
sä soitat ja kysyt nukutko
vastaan joo ja sä suljet puhelimen
Vaikka oisin mä jaksanut sun kanssa puhua

Kello on 04:22 kun vihdoin kömmin nukkumaan
uni antaa odottaa itseään, 
telkkarissa ruotsalaiset pelastajat pelastaa

"Sä oot mun paras ystävä"
enkä osaa muuta kuin hymyillä hiljaa

Viikon päästä tatuointi
ja ihan pian takaisin kouluun
Kohta on jo joulukuu
kahdenkympinkriisi hiipii mun selän taakse

- J

(kuvat tumblr)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti