sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Anna toivon kuljettaa, vaikka löytäis et väylää turvaisaa.



Linnut lentää mun olalla ja niiden siivet halkoo mun ihoa.

Mä haluan, että mut opitaan tuntemaan tyttönä, jonka olkapäällä lentää lintuja. Mä oon nyt vihdoinkin mä. Vaaleat hiukset, siniset silmät ja lintutatuointi, vasemmassa korvalehdessä kaksi korvista. Rakastan kirjoittaa, lukea ja valokuvata. Mun lempiväri on vaaleanpunaisen eri sävyt. Tykkään kirjeistä ja korteista ja askartelusta. Pukeutumisessa tykkään farkuista, huppareista, pitsi- ja printtipaidoista. En pidä mustasta, mutta rakastan valkoista. Tykkään ruskeista nahkalaukuista ja värikkäistä tennareista. Ja villasukista.

Mä oon perheen kuopus, vauva, se joka on opetettu pakoilemaan vastuuta. Koska mä oon ollut aina se pienin. Kuuntelen kappaleissa enemmän sanoja kuin melodiaa enkä osaa laulaa, vaikka tahtoisin. En osaa leikata paperia suoraan. Mun lempivuodenaika on syksy ja kevät, vaikka rakastankin lämpimiä kesäöitä ja kirpeitä pakkaspäiviä. Haaveilin pitkään runokirjan kirjoittamisesta, nyt tahtoisin pitää mielummin valokuvanäyttelyn. Harmittaa, kun en koskaan opetellut soittamaan pianoa.

Rakastan sitä kun aurinko paistaa ja on pakkasta <3

- Josbeeee

6 kommenttia: