keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Pohdintaa blogin tulevaisuudesta ja aikalisä.


Oli kyllä suuremman luokan virhe
alkaa linkittelemään näitä postauksia facebookiin
Jotenkin en enää osaa kirjoittaa tänne niin kuin ennen,
vaan ajattelen liian paljon sitä, mitä ihmiset ajattelee
näistä postauksista ja sitten tästä koko touhusta
häviää se 'minuus'
Tää ei näytä multa enää ja se ärsyttää mua
jotenkin mä en tavallaan 'uskalla'
enää heittäytyä tähän samalla tavalla mukaan kuin ennen

Musta on tullut varovainen
ja tuntuu pahalta myöntää, mutta tää blogi hävettää mua
Melkein jokainen postaus hävettää heti julkaisemisen jälkeen,
koska ajattelen, ettei ketään kiinnosta mun kuvat ja tekstit
Välillä mietin oikeesti jopa ihan yksittäisten ihmisten mielipiteitä,
missä taas ei ole yhtään mitään järkeä
En mä kirjoita tätä tietyille ihmisille vaan ensisijaisesti itselleni

En tiiä onko kukaan muu huomannut tätä,
mutta itselläni tää pistää silmään jo postausta tehdessä
mikä on huono asia, koska en halua luopua bloggaamisesta
Enkä myöskään halua, että mun blogista tulee ns.kuuluisa
eli ei mitään 1000+ lukijaa mulle kiitos, jotka valittaa anonyymisti
joka ikisestä asiasta/sanasta/kuvasta yms.

En tiedä yhtään mitä teen tän kanssa,
jatkanko, lopetanko vai pidänkö tauon?
Ihan ekana lopetan kuitenkin facebookissa jakamisen

Musta tuntuu, että mun suurin ongelma on se,
että yritän liikaa olla samanlainen kuin muut
Yritän tehdä tästä blogista (ja itsestäni) jotain, mitä tämä ei ole
En osaa edes luokitella tätä blogia mitenkään
Lähinnä mua vain ahdistaa, koska kuvat on huonoja,
kirjoitus on huonoa, tän blogin laatu on huono!
En osaa enää kuvata enkä kirjoittaa
Mikään ei näytä mun silmään enää hyvältä,
varsinkaan tän blogin ulkoasu
Pakko varmaan alkaa työstämään tätä ihan urakalla....

Palaillaan,

Jossu

4 kommenttia:

  1. heips ihana tyttö siellä. Haluaisin vaan sanoa, että joskus aikoinaan lueskelin sun kirjotuksia ja olit iso syy siihen, että päätin itse alkaa pitämään blogia. Ja se on ollut ihanin, vapauttavin ja omin asia mitä olen saavuttanut. Ajattelin, että jos joku muukin kirjoittaa mitä ajattelee, niin minäkin uskallan. Älä ajattele, älä välitä, juttele vain. Kerro jos ahdistaa, puhu sanoja joita kukaan muu ei välttämättä ymmärrä. Älä kerro mitään. Mitä vain haluat. Mutta minä ainakin jäisin kaipaamaan mustien lintujen hiljaisia ääniä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis nyt olen kyllä aivan sanaton. Oikeesti, jos mä todella olin osasyy siihen,että aloit pitää blogia...oikeesti? En voi uskoa tätä. Mun sydän jätti just pari lyöntiä välistä. Tää on parasta mitä mulle on sanottu aikoihin. Kiitoskiitoskiitoskiitos<3 Yks mun suurimmista haaveista on aina ollut se, että joku löytää innostusta kirjoittaa mun blogin kautta. Kiitos ihana.

      Poista
  2. Etkö muista että mäkin alotan bloggaamisen sun myötä? :) Älä missään nimessä lopeta mussu! Tämä on ihana blogi. Kuvat on ihania ja kaikki, eritoten sä!
    Mutta tärkeintä kuitenkin on, että susta tuntuu hyvältä! Niin bloggaamisen kuin kaiken muunkin suhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin taisit alottaakin, oon niin muistamaton nykyään että ihan hävettää:( Kiitos muru sanoistasi<3 täytyy vetäää vähän henkeä tän blogin (ja kaiken muunkin) suhteen.

      Poista