sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Mä oon lapsi hyppimäs taivaalta kuuta, en voi sitä saada mutten haluu mitään muuta


Sain Riitalta haasteen, kivaa :)

Ohjeet:
Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista. 

11 asiaa minusta:
1. Haluan olla laiha. 
2. Kirjoitan tänä keväänä ylioppilaaksi (vihdoin)
3. Mulla on lintutatuointi ja rakastan sitä
4. Pelkään esim. pimeää ja miehiä
5. Oon hyvin ihastunut tällähetkellä
6. Haluaisin jo muuttaa omaan kotiin...
7. ja siellä pitää olla flamingo-suihkuverho
8. Mulla on ollut jo pitkään etsinnässä farkkuliivi
9. Mun lempikoru on nomination
10. Tykkään suomalaisista leffoista ja tv-sarjoista
11. Haluisin osata valokuvata paremmin

Riitan kysymykset:
1 MITÄ ON RAKKAUS? 
suukkoja, halauksia ja päänsilitystä
2 MITÄ HALUAISIT JUURI NYT, JOS PITÄISI SANOA VIIDESSÄ SEKUNNISSA? ( ei saa huijata) 
erään ihmisen 
3 MILLAINEN VIIKONLOPPU SINULLA OLI? 
yksinäinen
4 MILLAINEN PÄIVÄ HUOMISESTA ON TULOSSA? 
pitää lukea ruotsia ja tiskata
5 MITÄ ON OLLA ONNELLINEN? OLETKO? 
mä en oikeesti ees tiiä, mutta en ole
onnellisuus on kai sitä ettei satu kokoajan
6 MISTÄ SUUTUIT VIIMEKSI? 
en muista, en suutu melkein koskaan
7 MITKÄ ON 5 LEMPIBLOGIASI? MIKSI? 
esim. Hanna Ä, Muurahaisten valssi, Magicpoks, Annika O., I can match you (en jaksa linkittää, google toimii)
8 MIKÄ ON LEMPIVALOKUVASI, JONKA OLET ITSE OTTANUT? (mielellään kuvalla vastaus) 
tämä:
9 MISTÄ HAAVEILIT VIIMEKSI? 
eräästä ihmisestä, 10kg painonpudotuksesta, ylioppilasjuhlista
10 MIKÄ ON LEMPIVAATTEESI/ASUSTEESI JUURI NYT? (kuva tai sanat) 
nomination
11 KUVAILE BLOGIASI KOLMELLA SANALLA.
syvällinen, pinnallinen, erilainen
Mun kysymykset:
1. Paras kotimainen elokuva? 2. Minkä kirjan luit viimeksi? 3. Oletko ihastunut/rakastunut tällähetkellä? 4. Mistä pidät eniten itsessäsi? 5. Jos saisit tyttölapsen, minkä nimen antaisit hänelle? 6. Lempiruoka? 7. Lempijuoma? 8. Mihin haluaisit matkustaa seuraavaksi? 9. Millaiset pussilakanat sinulla on tällähetkellä? 10. Mitä sanoit viimeksi, kenelle? 11. Oletko onnellinen? 

En jaksa haastaa ketään!

- Jossu

1 kommentti: