keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

THINSPIRATION

Mulla on alkanu taas kasvaa innostus liikuntaa kohti!
Heti kun saan taas rahaa (lue: ensi kuussa)
marssin taas ostamaan kuukausikortin liikuntakeskukseen!
Haluun jo päästä kahvakuulaan, steppitunnille tai rasvanpolttoon!
Haluan ihan aikuisten oikeesti nyt laihtua ja saada tuloksia.
En vaan jaksa olla enää tällanen läskiä hyllyvä kasa,
joka hengästyy kaikesta mahdollisesta.
Tähän on tultava muutos, korjaan: tähän tulee muutos!
Oon koko tän kuluneen viikon lenkkeilly ahkerasti 
ja muutenkin yrittäny jumppailla kotona.
Oon ihan ylpeä siitä, mitä oon tehny, koska se on paljon enemmän
kuin mitä aikaisemmin sain aikaan!
Oottelen jo malttamattomana kevättä ja pyöräilykelejä!
Muistin tänään taas pitkästä pitkästä aikaa Heiaheian! olemassaolon.
En oo kirjannut sinne varmaan mitään vuoteen ja nyt innostuin kirjaamaan kaikki tän viikon liikunnat!
Oon vieraillut viimeaikoina ahkerasti myös täällä ja täällä!
Mä en tiedä, onko mun tavoitteet kauheen realistiset,
mutta sitäkin enemmän kunnianhimoiset!
Ajattelin, etten ees kerro tästä koko laihdutusprojektista täällä blogissa,
ennen kuin oikeesti näkyviä tuloksia on tullut, mutta mun oli pakko
kun selailin tumblr:in ihmeellisessä maailmassa kaikkia noita inspiraatiokuvia! 

Mun tavoitteena on siis pudottaa n.15kg elokuuhun mennessä.

En tosiaan tiedä, tulenko onnistumaan, mutta ainakin aion yrittää!
Se saattaa kuulostaa ihan liian paljolta, mutta mun mielestä se ei ole,
koska ton pudotuksen jälkeen oon ihannepainossani :-)

Tiedän, että joudun tekemään aivan helvetisti töitä ton mun tavoitteen eteen,
mutta lupaan, ettei kukaan enää koskaan tuu sanomaan mulle, että oon lihava.
En edes minä itse :-)

Kertoilen varmaan näistä kuntoiluista enemmän sitten,
kun oon saanut sen jumppakortin hommattua
ja tää koko juttu on lähteny kunnolla käyntiin!

- Jossu

5 kommenttia:

  1. Tää oli inspiroiva postaus:)!
    Go Jossu You can do it!!!!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos inspiroi! :) ja kiitti tsempist hurjasti!!!<3

      Poista
  2. Hihii, mie en malta oottaa et saadaa kortit, ja päästää oikein kunnol jumpalle aina! :)

    VastaaPoista