tiistai 9. huhtikuuta 2013

20 SATUNNAISTA FAKTAA MINUSTA


1. Olen vain 143,5 cm pitkä
2. Tykkään vaaleanpunaisesta, helmistä ja pitsistä
3. Pukeudun mieluiten farkkuihin, huppareihin ja tennareihin
4. Mulla on maailman ihanin lintutatuointi
5. mutta haluaisin tatuoinnin myös korvan taakse tai ranteeseen
6. Mulla on vasemmassa korvalehdessä 2 korvista ja oikeassa yksi
7. Hiukseni ovat liukuvärjätyt
8. Sanon aina, että mun kengänkoko on 36, vaikka oikeesti se on varmaan 35 tai jopa pienempi
9. Tykkään värikkäistä ja kuviollisista sukista
10. En osaa tehdä ranskanlettiä
11. Mun pitäis pistää elämä remonttiin, niin ku ruokavalio & liikunta-sektorilla
12. Oon ollu juomatta alkoholia 1kk 3pvä
13. Vihasin ennen raejuustoa, mutta nyt tykkään siitä
14. Vihaan ruusukaalia, hillosipulia, rucolaa ja fetajuustoa! Ja leikkeleiden reunoja, tomaatin siemeniä ja kuivaa ruisleipää
15. Rakastan kaikkea lihottavaa ruokaa
16. Tykkään suomalaisista leffoista ja musiikista
17. Mulla on maailman pörhein koira
18. Oon tuntenut yhden ihmisen vasta puol vuotta ja nyt tuntuu, etten vois enää elää ilman sitä
19. Tilasin viime viikolla 53 kuvaa ifolorilta
20. Hain kesätöihin hautausmaatyöntekijäksi

PS. Käykää kurkkaamassa ihanan Jeren blogissa olevaa arvontaa! ;)

2 kommenttia:

  1. tää oli kiva postaus!:) löydätkö hvin kenkiä vaikka koko on noin pieni?:) pienet jalat on söpöjä hih, ite mul 36 joskus 37

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) joo löydän mä hyvin kenkiä! balleriinojen kanssa on aina ollu ongelmia, mutta eilen ostin vihdoin mun elämän ekat oikeat balleriinat. H&M:n lastenosastolta ja kokoa 33!! ;D

      Poista