lauantai 6. huhtikuuta 2013

Mä voisin tuhlata suhun mun koko elämäni.


Kuvat eiliseltä, joka meni melkein kokonaan sängyssä maatessa 
kiitos aivan jäätävän päänsäryn!! 
Kylmäpakkaus oli kaveri ja aurinkolasit kans. 
Nii ja burana ei petä koskaan.

Eilen oli myös mun pienen synttärit! 6-vuotias rakas <3
Aattelin tehdä ko. aiheesta ihan oman postauksen,
sillä oon kasvanut todella paljon näiden kuuden vuoden aikana
mitä Hugo on mun kanssa viettäny :-)  
Sanottavaa ja kerrottavaa kyllä riittää!

Ajatukset on vaihteeks tosi sekasin,
mietittävää ja pohdittavaa ois enemmän ku laki sallii
Haaveita ja unelmia tunkee ovista ja ikkunoista
enkä oikein tiedä mitä tietä tahtoisin lähteä kulkemaan
Toivon, että syksyllä asiat ois selkeämpiä

Oikeastaan ainut mitä haluan on elää ja olla onnellinen
mut mitä kaikkea noihin sisältyy ja mitä siihen vaaditaan,
se on vähän vaikeampi juttu sitten

Joku on ehkä huomannut, että youtube-palkit on löytänyt tiensä munkin blogiin!
Pienen googlettelun, html-koodin muokkauksen, ja kaiken muun säätämisen jälkeen
onnistuin vihdoinkin liittämää musaa mun postauksiin. 
Ja se se vasta onkin huippujuttu mun mielestä, koska oon pitkään haaveillut siitä

Oikeesti heitelkää mua postausideoilla, mitä just SINÄ haluaisit nähdä/lukea? :-)
Päivä kuvina -, lempparijutut- ja farkkuliivi-postaus on ainakin näillä näkymin tulossa jossain vaiheessa, joten jos kiinnostaa niin stay tuned!

Aurinkoa ja rakkautta päiviinne! <3

- Jossu

4 kommenttia:

  1. Voi miten ihana sun blogi on nykyää! :) pus. Tulkaa kylään!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) tullaan tullaan, puspus <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. XDDDD sepä se! vanhat salkkarit <3<3

      Poista