tiistai 11. kesäkuuta 2013

Miks en tunne mitään, en pitkään aikaan tuntenut oo enää.


Kuvat on sata vuotta vanhoja mökiltä otettuja, oon ollu maailman laiskin kuvaamaan

Viime päivät oon vaan mennyt ja tullut ja viilettänyt ties missä
en enää edes muista mitä kaikkea onkaan tapahtunut
Hetken jo luulin mun maailman romahtavan, mutta se vaan horjahti
palaten takaisin paikoilleen

Oon vaan käynyt kotona nukkumassa,
hiippaillut joskus yöllä kylmään sänkyyn
Äidin kanssa en oo ehtinyt muutamaa sanaa enempää vaihtamaan
mikä on tosi kummallista jollain tapaa
Tätäkö se on sitten kun muutan pois?

Näiden päivien aikana oon ehtinyt itkemään yksinäisyyttäni,
nauramaan vedet silmissä ihmisille vaikka ei saisi,
raivostumaan nälän tunteesta
ja niin, oonhan mä lakannut tuntemasta ollenkaan mitään
Oon melkein seonnut omaan hulluuteeni,
juonut maailman parasta boolia
ja kävellyt yöllä t-paidassa kaikkien mahdollisten metsien läpi kotiin

Niin ja eilen oltiin sillan alla kuin rotat konsanaan sadetta paossa
autossa soi hyvä musa ja salamat välkky eikä ees pelottanut (ihme)

Phuuh tuntuu et oon elänyt näitten päivien aikana
enemmän kuin vuosikausiin

Ja nyt mua väsyttää
haluun pysähtyä ees hetkeks
nukkua paljon
ja ajatella kaikkia asioita mitä en oo ehtiny
mutta toisaalta en jaksa millään

Teen joskus jonku musapostauksen :-)

- Jossbe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti