tiistai 4. kesäkuuta 2013

Olisin siinä silloin kun kaikki muu katoaa.


Perjantai-iltana karattiin Mian kanssa evakkoon mökille,
lauantaina Kouvolaan ja Roosan juhlien kautta takaisin.
Kotiin pääsin vasta tänä iltana ja nyt oisin jo valmis lähtemään takaisin,
mun pää ei vaan kestä tätä, ei nyt.

Joku puristaa mun sydäntä kasaan,
asfalttiteillä mun jalka pettää,
kuljen viileän nurmen kautta kotiin,
vaikka tahtoisin olla ajattelematta, ajattelen silti

Saaressa mieli lepäsi, ajatukset pysy ees jotenkin kasassa
aurinko paisto pilvettömältä taivaalta, 
vesi oli viileää ja kaikki oli edes hetken hyvin.

Kyyneleet kohoaa mun silmiin, mutta mä räpyttelen ne pois
sä oot kieltäny tulkitsemasta, mutta mä en voi muuta,
mun on pakko pitää itseni edes jotenkin hengissä,
ruokin olematonta toivoa ja odotan ihmettä

vaikka tiedän ettei niin tapahdu koskaan

Kesä on nyt täällä,

- Jossu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti