maanantai 29. heinäkuuta 2013

Jonakin päivänä kiiltokuviesi hehku sammuu.

Blogimaailma on muuttunut paljon näiden 5 vuoden aikana mitä oon täällä mukana pyörinyt. Nykyään on vain kiiltokuvablogeja, yhteistyökamppiksia, ilmaisia vaatteita / tavaroita... oikeesti mitä saatanaa? Miksi vain tietyillä blogeilla on oikeus saada ko. "etuuksia"?

Esimerkiksi mulla itselläni ei ole mitään mahdollisuutta päästä mukaan mihinkään yhteistyöhön, koska en laita joka päivä asukuvia, en ole kovin kiinnostunut muodista (vaikka kyllä ne ilmaiset tavarat ja vaatteet houkuttelis!!) enkä omista kuin alle 40 lukijaa.

Ei sillä, en edes tahtoisi mitään 1000+ lukijamäärää enkä tahdo olla pelkkä ilmaisilla tavaroilla mässäilevä massabloggaaja minkä päässä ei liiku mitään muuta kuin uudet vaatteet ja asukuvat. Jestas sentään elämä ei todellakaan ole sellaista mitä suurinosa bloggaajista blogeihinsa postaa. Oon helvetin ylpeä itsestäni kun en pelkää kertoa blogissani siitä, jos menee huonosti, koska sehän on vaan elämää. Ilmeisesti näillä massabloggaajilla kaikki on aina hyvin, tai sitten he ovat oikeasti epäaitoja!

Oon joskus kuullut sanottavan, että kaikille annetaan vaan sen verran mitä jaksaa kantaa. Eli olen ilmeisesti todella vahva ihminen, sillä tiedän ettei kukaan noista kiiltokuvabloggaajista jaksais elää päivääkään mun elämää. Onnea vaan heille sitten, kun elämä näyttää todellisuutensa ja jotain oikeasti pahaa tapahtuu. Ei sillä, en tietenkään toivo kellekään mitään pahaa mutta... elämässä on pahempiakin asioita kun kuvien katoaminen koneelta tms :-) mitenköhän kävis jos jonkun bloggaajan vaatekaappi syttyis tuleen hahhaha...
Okei, oon ilkeä ja ehkä hieman katkera ja kärjistän asioita, mutta kun oikeasti!!

Oon raivonpartaalla näitten idioottibloggaajien kanssa, arrgghh.

- Jossu

ps sana yhteistyökamppis saa mut melkein oksentamaan..........

2 kommenttia:

  1. Juu, sulla on kyllä hyvä pointti tässä ja oonki samaa mieltä jossain määrin, mutta blogista ei tee epäaitoa se ettei siellä mainita elämän varjopuolista niin usein. Luulisin että blogeihin joiden päämäärä on viidyttää ei se oikein edes sovi ja bloggaajat eivät halua avata ongelmiaan anonyyminettibesserwissereille. Epäilen että heidän elämänsä on ihan yhtä rankkaa, vaikkeivat he elämänsä vaikeutt blogissa kuulutakaan. Ei muuta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en vissii sanonu tossa et kärjistin asioita? :D tehkööt mitä tehkööt ja eläkööt kiiltokuva-elämää bloginsa kautta, mulla on tarpeeksi omassa elämässäni enkä jaksa pinnallisia ihmisiä juuri nyt. vihaan silti yhteistyökamppiksia.

      Poista