tiistai 13. elokuuta 2013

Älä itke suihkussa, ettei lattia kastu.


Onneksi mulla on maailman turvallisin ystävä, niin turvallinen,
että sen vieressä ei pelota ollenkaan mikään
Musta on kiva, että täällä on välillä joku
ei tunnu niin yksinäiseltä eikä yöt pimeiltä
Pelataa pleikkarii ja rakennetaa legoilla ja
syödää ja metsästetään tähdenlentoja
Hetkittäin on liiankin hyvä olla

Se tunne kun kuulet toisen äänen ekaa kertaa melkein kahteen viikkoon
monen tuhannen kilometrin päässä joku, jonka saapumista odotan
enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä
Vielä kuukausi ja 3 päivää ennen kuin näen sut taas
Sinä päivänä kun sä astut ovesta sisään voin sanoa "kaikki on hyvin"

Ihmiset elämässäni liikkuvat kauemmas enkä osaa ottaa kiinni enää
vai olenko se minä, joka tekee lähtöä?
Mutta jos on jo kerran lähtenyt on vaikea palata takaisin,
ehkä joskus vielä ymmärrät minuakin.

Hetkittäin olen täysin kylmä ämmä, tyly niin kuin sinä sanoit
jos kysyisit miksi, en osaisi itsekään vastata
Mua vaan sattuu joskus niin paljon elää

Minun ei tarvitse olla kenellekään mitään
kukaan ei voi vaatia minulta mitään
Voin nousta ja lähteä, jos haluan
minun ei tarvitse olla tässä ketään varten
Enkä enää jaksa olla täällä kaikkia varten,
kun kukaan ei ole täällä minua varten

Keskityn pitämään itseni edes jotenkin kasassa,
ettei pienet vastoinkäymiset kaataisi kokoaan

Mukavaa tiistaita rakkaat,

- Jossu

1 kommentti:

  1. kyllä täällä sinua vasrten on ihmisiä.

    VastaaPoista