lauantai 10. elokuuta 2013

Anna mun säilyttää se voima mun sisällä



Oon ollu aika maassa pari viime päivää,
paha olo velloo mun ympärillä enkä tiedä
mitä mun pitäis tehdä tai minne mennä
eikä missään oo hyvä olla

Tulin tänään kotikotiin ekaa kertaa yöksi sen jälkeen kun muutin
täällä on mun ihan hyvä olla ja Hugo kruunaa tän kaiken

Mä en oo aikaisemmin elämässäni ollut niin yksinäinen
kuin oon ollut viimeisen viikon

Olin tänään KySetan piknikillä Kouvola-talon puistossa,
oli ihan kivaa nähdä ihmisiä ja naurattikin jopa vähän
Mulla on kyllä ihania ihmisiä ympärillä
ja mun omassa kodissa on monena iltana ollut porukkaa
Silti ikävöin Miaa tosi paljon, kaipaan meidän yhteisiä hetkiä
ja oon varma, että tää kaikki ois helpompi kestää sen kanssa kuin ilman sitä

Aikuistuminen on hetkittäin hyvin raskasta
ja tuntuu, että eihän tästä tule yhtään mitään
Vaikka mulla on nyt koulu- ja työpaikka (pääsin kouluun!!)
niin silti tuntuu, että jotain puuttuu, jokin on pielessä

Ehkä mulla menee tavallista enemmän aikaa tottua tähän kaikkeen
on niin paljon muutoksia mun elämässä
Viimepäivinä on tuntunut, että niitä on ehkä jopa liikaakin
ja oon haikaillut mun 'vanhan elämän' perään
Kyyneleitäkin oon vuodattanut laittoman paljon,
joka välissä on saanut olla pyyhkimässä silmiä

Löysin tänään ihan oikean neliapilan!

Halauksia,

Jossu

2 kommenttia: