sunnuntai 18. elokuuta 2013

Ja sä oot kaunis vaikket enää tunne niin, ne vaikka veivät sulta uskon ihmisiin.


Yö on pimeää meidän ympärillä ja me istutaan parvekkeella
pidät musta kiinni enkä pysty estämään kyyneliä

"Sä oot niin hauras"

Yhtäkkiä ihmisiä mun ympärillä
kaikki kertomassa kuinka paljon ne välittää
Mä tahtoisin juosta pakoon,
en voi uskoa niitä sanoja, en vain voi

"Musta sä oot täydellinen"

Lähtiessäni kaikki vuorotellen kysymässä pärjäätkö
saatat mua vähän matkaan ja erotessa sanot kaiken muuttuvan hyväksi
Ja yö ottaa minut syleilyynsä, en katso taakseni

"Sä et oo tehny mitään pahaa
ja ansaitset olla onnellinen"

Mä en puhu mitään
en vaan sanottua yhtään mitään,
vaikka joku mun sisällä huutaa niin, etten saa henkeä

"Olet oikeasti ihana
uskoisit, rakkaani sinä olet"

ps. tänään sinä olisit täyttänyt 20 vuotta
hyvää syntymäpäivää sinulle, rakkain.

1 kommentti: