torstai 12. syyskuuta 2013

Entä jos kaikki se mitä etsit on sun edessä, entä jos onnesi on nyt ja tässä valmiina?


Kun myöhemmin
sä katsot taaksepäin
Voit nähdä kaikki ne kasvot,
jotka nyt on osa sua

Sun lapsuuden,
ystävät, nuoruuden,
joka ainoon haudatun rakkauden
Ne on myös osa sua

Nämä ihmiset kanssasi kulkee
läpi vuosien taivaltaa
ja sydämees jää hehkumaan
Ja ne jotka on täältä jo menneet
sua kantavat harteillaan
He suojelee sua valollaan

Sä nähdä voit
ei tähän tultu ois
Jos reitin varrelta yhdetkin kasvot
ois jääneet pois

Usko vaan,
ettet sä yksin oo, milloinkaan
Katso nyt tätä kaunista enkeliarmeijaa
Anna valosi loistaa
et yksin oo, et yksin oo
Nämä ihmiset on osa sua,
uskotko mua?

(Antti Tuisku - Ihmiset)

6 kommenttia:

  1. hei mä haluun sanoo sulle että oot aivan ihana ihminen! älä luovuta koskaan oot vahva! :) ihana blogi, kirjotat tosi ihanasti, justii tälläsiä blogeja oon kaivannu jotka ei oo vaan sellasta turhaa selittämistä omasta päivistä vaan jossa vähän avaudutaanki:) ja kun tuolla sun yhdessä postauksessa luki jotain kuinka pidät itseäs lihavana niin mun mielestä et oo ollenkaan lihava! enkä sano tätä vaan sun mieltä parantaakseen vaan tarkotan näitä sanoja. oisin onnellinen jos omistaisin tuollasen ystävän! olipa onni että eksyin sun blogiin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, kiitos todella paljon! Pelastit mun päivän sun kommentilla :) Ihana kun tykkäät mun blogista, arvostan sitä todella! Jää toki seurailemaan jatkossakin!

      Poista
    2. ihana kuuulla! ja joo todellaki jään! :)

      Poista
    3. ja ihania nää runot, ootko ite keksiny? :)

      Poista
    4. Jos tarkotat tän postauksen tekstiä niin se on Antti Tuiskun biisi nimeltä Ihmiset :)

      Poista