tiistai 12. marraskuuta 2013

Mitä välii mitä päälleni laitan, vaikka portaissa niskani taitan?



Veneen vesille mä työnnän, vaik se kulkee kallellaan
Perille se pääsee silti viimeisillä voimillaan
Ja mun sydämeni rikki on, mut silti paikallaan

Minä olen pysähtynyt
näihin huoneisiin
tähän maisemaan,
joka katsoo ikkunasta sisään iltaisin

Yöllä valoa ikkunasta
sen verran että näkee kulkea
Nousen ylös kun uni antaa itseään taas odottaa
olen haamu omassa elämässäni

Enkä minä tahdo ketään tähän enää päästää
sinäkin tiedät jo liikaa ja silti et yhtään mitään

Yöt ovat kokoajan pidempiä,
unet lyhyempiä
Ja niissä ammutaan,
 minä oon se joka aseella osoittaa

Minä nousen joka aamu,
menen suihkuun, teen ruokaa,
siivoan, käyn kaupassa, olen koulussa,
teen tehtäviä, olen sosiaalinen,
hymyilen, nauran, kuuntelen,
ajattelen ajattelen ajattelen

Itsesäälin, -vihan, ja -inhon
valtameri on syvä
sinne on hyvä hukkua
ja sinne minä jään

Eivätkä ne näe minua enää
kaikki katsovat lävitseni
Ne eivät saa minua enää

3 kommenttia:

  1. jaksamisia! <3 tulen ma-ti kouvolaan, joten tehään joku päivä jotain (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ;__; <3 jee joo!! mulla ei oo iltaisin ainakaa mitää tekemistä, mut en viel tiiä monelt pääsen ku oon työssäoppimassa :)

      Poista
  2. Jooo! mä ilmottelen kun oon siellä suunnilla niin katsellaan sit :)

    VastaaPoista