sunnuntai 1. joulukuuta 2013

I don't know, I don't know was it mine or your mistake

(kuva täältä)

Enkä minä voi tähän jäädä
Mä en yksin enää jaksa meistä välittää
ja yrittää toivolla elää
En voi

Tän päivän fiilikset on vähän tommoset...
Haluisin vaa puhua jonkun kanssa
sillee et joku vaan kuuntelis eikä välttämättä ees
sanois mitään tai ehkä nyt kuitenki jotenki reagois
mut nii tahtoisin vaa kertoo miltä musta tuntuu 

Koska mä en tiedä mitä tehdä
ja miten tää kaikki oikein päättyy
mikä on oikea ratkaisu vai onko sellaista edes
Enkä mä voi lähteä mutta en voi jäädäkään enää

Pian tulee vuosi siitä kun ajoin autoni lunastuskuntoon
eilen ja tänään mun silmissä välähti taas
kun edessä oleva auto jarruttaa ja odotan kauhulla
pysähtyykö mun auto ollenkaan, vaikka ajan nykyään
ihan hirveän hiljaa, koska mua vaan pelottaa niin paljon

Mutta nyt on joulukuu
keskiviikkona syntymäpäivä
ihan pian harjoittelu loppuu
loma alkaa
ja on vihdoin, joulu

Ehkä selviän sittenkin

- Josbe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti