tiistai 14. tammikuuta 2014

50 FAKTAA MINUSTA


1. Mun koko nimi on Johanna Josefina
2. Painoin syntyessäni vain 1840g
3. Vietinkin ensimmäiset hetkeni happikaapissa
4. En kuitenkaan ollut keskonen, vaan vain normaalia pikkuisempi vauva
5. Olen nyt 21-vuotias
6. Mun synttärit on 4.12.
7. Oon vaan 143,5cm pitkä
8. En vois kuvitella olevani yhtään pidempi enkä enää edes haluais
9. Jouduin ylä- ja ala-asteen vaihteessa piikittämään itseeni kasvuhormonia noin vuoden ajan...
10. ...mutta en kasvanut sen ansiosta paljoakaan, lihoin vaan kauheesti


11. Mun yleisempiä lempinimiä on Jossu, Josbe, Janafiina, Jana ja kisu
12. Rakastan Disneytä!
13. Mulla on olkapäähän tatuoituna viisi pientä mustaa lintua
14. Tykkään kaikesta kimaltavasta ja vaaleanpunasesta
15. Suosin pukeutumisessa huppareita, farkkuja, tennareita ja printtipaitoja
16. Tykkään myös pukeutua aika värikkäästi
17. Mulla on huono kaukonäkö, mut lähinnä vaan oikeassa silmässä
18. Omistan maailman ihanimman koiran
19. Mun veli on mua 16 vuotta vanhempi
20. mut siskon kanssa meillä on vaan 4 vuotta ikäeroa


21. Rakastan olla pikkusisko
22. Mun isä kuoli kun olin 14-vuotias
23. Mulla on maailman paras äiti!
24. Sairastuin masennukseen ehkä joskus vuonna 2010, mut voin nyt jo paremmin
25. Oon käynny lukion, mutta en päässyt koskaan ylioppilaaksi
26. Opiskelen tällä hetkellä aikuisopistossa merkonomiksi
27. Mulla on huono itsetunto
28. Mun pahin pelko on hylätyksi tuleminen
29. Pelkään myös kuumuutta (termofobia), pimeää, hämähäkkejä/käärmeitä/ampiaisia/ötököitä, korkeita paikkoja, miehiä, kuolemaa, ahtaita paikkoja, virallisten puheluiden soittamista
30. En tykkää syödä vieraiden seurassa tai kun joku katsoo


31. Rakastan keittiöpyyhkeitä, käsipyyhkeitä ja pussilakanoita, niitä ei koskaan voi olla liikaa ja voisin vaihtaa niitä vaikka päivittäin!
32. Muutenkin kaikki laatikot, purkit ja korit on ihania, rakastan säilöä asioita
33. Muistilaput, kynät, tarrat... kaikki pikkukrääsä on lähellä sydäntä
34. Vihaan imurointia.
35. Tykkään joitakin poikkeuksia lukuunottamatta vaan suomalaisista leffoista ja sarjoista
36. Laulan paljon ku oon yksin, esim. autoa ajaessa
37. Yks mun suurimmista unelmista on olla laiha
38. Haluan olla itsenäinen nainen ja uskoa itseeni ja kaikkeen mitä teen
39. Oon harrastanu kuorolaulua ja tanssia
40. Uskon Jumalaan, mutta uskon omalla tavallani enkä yritä käännyttää ketään. En oo himouskovainen.


41. Mulla oli pienenä paljon mielikuvitusystäviä, esim. sellain orava, jolla oli pieni vene ja sillä kesti 3 päivää päästä meijän mökille saareen. Istuin pitkät ajat laiturilla ja ootin milloin se saapuu. Plus tietenki Hopeanuoli ja muut koirat, jotka asu meijän mökin puuliiterissä. Ja naapurin Soili, jolle kaikki nuket vietiin aina hoitoon.
42. Mulla on hyvä mielikuvitus
43. Kirjotin yhessä vaiheessa ihan kauheesti runoja
44. Rakastan kokista.
45. Oon nettiriippuvainen.
46. Haluun rakastaa ja tulla rakastetuksi
47. En kulje massan mukana enkä seuraa uusimpia trendejä
48. Muistan asioita ajalta kun olin alle 3-vuotias, vaikka sen ei pitäis kai ees olla mahdollista
49. Omistan hyvän nimimuistin.
50. En vielä tiedä mitä tahdon elämältä. Ehkä kaiken.


Onnea jos jaksoit lukea tänne asti!

Palaillaan,

Josbe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti