keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Aivan pian näät puutteet, joita on kuoret peitelleet, et oo huono ihminen jos pois meet.

Mä en jaksa tätä enää
kun kaikki kulkee mun lävitse
ja mä häviän kokonaan

eikä mua ole,
kaikki muuthan sen jo tietää


Blogin lopettaminen käy mielessä
yhä useammin
enhän osaa enää edes ottaa kuvia
Mun elämässä ei tapahdu mitään
niin mielenkiintoista, että siitä kannattaisi kirjoittaa
Tästä on taas tulossa vaan paikka
mihin kaadan kaikki tunteeni

Ja jos totta puhutaan
mulla ei ole aavistustakaan
mitä ihmettä teen elämälläni

Koulussa olen, koska on pakko tehdä jotain
kaikki on pelkkää suorittamista
ensimmäinen harjottelu meni aivan päin helvettiä,
toinen häämöttää jo parin kuukauden päässä
miten ikinä siitä selviän kun en mitään osaa

Joskus huominenkin on liian kaukana

Eikä kukaan katso mua
kun juoksen pakkasessa
pimeys humisee mun ympärillä
jalat vaan liikkuu ja kylmyys salpaa hengityksen


Mä olen kaiken ulkopuolella
lasiseinän takana 
katson miten muut kulkee
itse vain paikoilleni jään

Huomiseen on liian pitkä matka

kokoajan vain pitää odottaa ja odottaa

"kohta on kevät"
"oispa jo kesä"

koko elämä on odotusta,
että tulisi jotain parempaa
eikä sitä tule koskaan

1 kommentti:

  1. hoi! olet haastettu: http://karitapa.blogspot.fi/2014/01/challenge.html

    VastaaPoista