keskiviikko 15. tammikuuta 2014

ANYWHERE YOU GO, I FOLLOW


En ole kirjoittanut sinusta sanaakaan,
vaikka yleensä kirjoitan kaikesta
Sinusta minä en uskalla 
olet hiljaisia kuiskauksia

Kysymys vierii pöydän yli
ja tavoittaa minut
"sä taidat olla ihastunut siihen"
"ehkä"

Silti olen vieläkin kiinni jossain toisessa
juoksen rappukäytävässä
alhaalla kolahtaa ovi
näen vain loittonevan selkäsi
enkä ole vieläkään varma, oletko se sinä,
mutta tiedän, että sinulla on joku 
joka olisin voinut olla minä
Olisinpa ollut vahvempi
pitänyt kiinni
Sinä olisit voinut pelastaa minut,
kantaa kaiken sen yli,
vaikka pääsinhän minä tähän itsekin

Sitten on vielä eräs,
josta en edes tahdo kirjoittaa
se, josta on kirjoitettu jo aivan liikaa
Surullisen kuuluisa ensirakkaus
se kenestä yli pääseminen kestää ikuisuuden
"ja sullahan on se X"
"ei se ole mun"
"mutta sä oot vieläkin rakastunut siihen"
*hiljaisuus*

Haluan päästää irti
ja uskaltaa kirjoittaa sinusta
Ensin ajattelin, että on väärin pitää sinusta,
mutta jos se tekee minut onnelliseksi
siinä ei voi olla mitään väärää
vaikka en tule sitä sinulle koskaan kertomaan
Sillä en halua, että minuun sattuu taas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti