torstai 16. tammikuuta 2014

YOU'RE HOLDING MY HAND BUT YOU DON'T UNDERSTAND.

 Take a look at my body, look at my hands
There's so much here that I don't understand
Oh, I need
The darkness
The sweetness
The sadness
The weakness
Oh, I need this
Need a lullaby
A kiss goodnight
Angel, sweet love of my life
Oh, I need this
 Antakaa mulle valtameri. Kylmänsininen.
Jonne upotan tämän.
Tapan, tuhoan, raatelen kuin hopeakylkiset hait.
Antakaa valtameri, johon vajoan, viileään siniseen,
vihreään, raskaanraukeaan.
Missä ei ole tätä. 
On vain sininen, vihreä liikkeiden varmuus,
ajatusten selkeä keveys.
Makaan pimeässä ja kuuntelen.
Mä tiedän, että uni ei tule,
että tää on taas kärsimystä koko yö,
että huominen tulee nukuin mä tai en.
Että kaikki mun möröt on olemassa,
että ne pelottelee mua koko yön,
mutta saalistaa mut vasta huomenna,
kun on valoisaa eikä kukaan enää aavista mitään
Se ei tiedä, miten täydelliseksi mä olen tulossa,
miten mä valmistaudun nousemaan kirkkauteen
kimaltavien enkelten sisareksi,
täydellisyyteen täydellisyyden yläpuolelle
It's 5:18 in the morning
and the clock keeps ticking
and my eyes keep crying
and my eyelids keep getting heavier
and you keep hurting me
and you keep not knowing it.
 Tammikuu häilyy mun ympärillä, 
enkä mä edes huomaa
Mustat päivät leijuu toistensa perässä
kuin kuolevat joutsenet
Ulkona on pimeää ja sisällä sumuista
missään ei näe selvästi

10 kommenttia:

  1. ihania runoja! oot kaunis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua mitä ei kukaa sano mua _ikinä_ kauniiks?!? :00 mutta kiitos paljon :3

      Poista
  2. muita ette oo koskaan yksin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yks tyttö vain. :) mutta oikeasti? kukaan ei sano sua koskaan kauniiksi? :O nyt yllätyin ja suuresti..

      Poista
    2. mua sanotaan yleensä söpöksi tms :) vaikka kyllä kaikki kehut piristää aina! toi kaunis kuulostaa vaan niin vieraalta... mutta kiitos kuitenkin! ;__;

      Poista
    3. no oothan sä söpökin hih :3 mutta niin ei mitään! :3 :)

      Poista
  3. Munkin mielestä sä oot oikein kaunis ja söpö :) ja musta on välillä aika rankkaakin lukea näitä sun tekstejä koska ne kuulostaa tosi samaistuttavilta. Muista kuitenkin että oot (ainakin blogisi perusteella) aivan ihana ihminen. Älä luovuta :)

    t. toinen ano

    VastaaPoista