torstai 6. helmikuuta 2014

I hope one day the battle is over and you've won.

Miksi Jumala suojelisi painajaisunilta kun ei suojele todeltakaan?


Mä en voi kirjoittaa tänne enää
tästä tietää liian moni
ja jos kirjoitan niin kaikki tietää liikaa

En viihdy enää yksin,
mutta en jaksa kysellä ihmisiltä,
että voitaisko nähdä 
Musta tuntuu ettei kukaan enää tahdo
edes nähdä mua
mutta se on kai ihan okei

Mä oon liian yksinäinen,
liian väsynyt, liikaa kaikkea
mutta silti en ole yhtään mitään

En osaa enää olla missään
kävin kaupassa ja kaikki vaan katso mua,
mutta ehkä ne katsokin vaan mun läpi
ehkä mua ei ole enää

Mun aivot käy ylikierroksilla
ajatukset pyörii niin kovaa 
etten tiedä enää miten päin olisin
Kukaan ei pysäytä tätä

Mä oon niin yksin
päivät ja viikot vaan kuluu
Kaikilla on joku
ja mä oon kyllästyny olemaan aina
se kolmas pyörä

En voi kirjoittaa enää mitään,
mutta mä tuun takaisin vielä

- Jossu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti