keskiviikko 26. helmikuuta 2014

I'd try to find my way back in this life


Mä en lupaa mitään, vaikka haluaisin.
 En lupaa rakastaa itseäni tai muita, 
elämää tai maailmaa enemmän 
kuin näinä pimeyden päivinä kuoleman talossa.
Lupasinhan mä silloinkin 
tuhat sanaa ja miljoona tekoa itselleni ja muille.
En lupaa ikuista rauhaa tai mukavaa tasapainoa;
miten mä voisin hylätä kaiken sen tulen,
raivon ja jyrkkyyden, joka johdatti mut tähän myrskyyn
- ja siitä ulos. 

Ja mä tiedän, että kaikki alkaa juuri nyt.
Että mä olen valmiina lähtöön, vaikka tiedän,
että pelkään elämää ja itseäni vielä enemmän.
Enkä ehkä koskaan löydä sitä, mitä lähden etsimään.
Silti mä haluan lähteä, etsiä ja kadottaa,
kadota ja unohtaa ja muistaa taas, palata.
Mä olen valmis kadottamaan kaiken mihin uskoin,
enkä tiedä enää mitään.
Mua pelottaa.
Mä elän. 

Aion yrittää löytää tieni takaisin tähän elämään,
raivata itseni kaiken tän mustan läpi,
että vielä jonakin päivänä voisin tuntea olevani elossa
Haluan löytää itseni uudelleen, että voisin olla taas minä

1 kommentti: