sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Kuka meistä kestää oikeesti loppuun asti, loppuun palaa varmasti, sen salaa kavalasti

Näin unta, että tapasin Antti Tuiskun
se kysy haluanko yhteiskuvan vai nimmarin
ja vastasin, että jos vaan halaat mua niin voin kuolla onnellisena
Sit se halas mua ja mä vaan itkin
se kuiskas mun korvaan "sulla on varmaan ollu tosi raskasta"

*****


Mä tahdon kaiken, mutta en mitään
tahdon sinut, mutta en ketään 
Miksi mun pitää aina testata ihmisiä,
en edes enää itse tajua kun teen niin
Kokoajan on testattava, että lähteekö joku pois
vai onko ne oikeesti tässä mun kanssa
Voi sitä tuskan määrää sitten kun joku oikeesti lähteekin

Ehkä olit oikeassa sanoessasi
ettei minulle mikään ole tarpeeksi

Olen huono ihminen
kun en kykene hoitamaan velvollisuuksiani
Minä vain väistän ja pakenen
jätän kaiken taakse 
ja edestäni sen taas kuitenkin löydän

Milloin tulee se aika, jolloin ei tarvitsisi jaksaa
ja milloin joku yrittää ymmärtää

Ehkä pitää vaan niellä ylpeys 
ja myöntää hävinneensä

m i n u s t a 
e i
o l e
t ä h ä n 

m u a 
s a t t u u 
e l ä ä 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti