maanantai 10. helmikuuta 2014

Sun rauhas yksin pysyy, kun kaikki katoaa

I'm sorry mom, I'm sorry dad,
your little girl has gotten bad

Sorry sister, sorry brother,
I'm not as strong as another

I'm sorry best friend, I had to lie,
always pretending I was fine

I'm sorry, lover, to end my life
someone else will be your wife

I'm sorry everyone, I had to go
I put an end to this show


Mä haluan palata ajassa taaksepäin
ja tehdä kaiken toisin,
että mullakin ois vielä mahdollisuus
tulla joksikin, olla jotakin

Mä pilaan elämäni, ihan totta pilaan
ja siinä sivussa rikon vähän muitakin,
mutta en jaksa itsestäni välittää

ehkä isäni oli oikeassa sanoessaan,
ettei minusta tule koskaan mitään
toivottavasti näet minut nyt

Oon aivan valtavan pahoillani
tuotan pelkkiä pettymyksiä
mä olen pettymys

Eikä mun pitänyt enää
sanaakaan kirjoittaa

En osaa enää mitään muuta
kuin väistää ja paeta
Jos olisi tarpeeksi rohkeutta
lähtisin nyt

Kun suljen silmät
kuulen huudon:
juokse

1 kommentti:

  1. älä luovuta <3 oot rohkeempi ku uskotkaa :) älä koskaan menetä toivoa parempaan!

    VastaaPoista