perjantai 28. maaliskuuta 2014

Rukoilin, että annat enkeleitä siivillä suojaamaan

27.2.2011
Kevät on pian täällä, vesi virtaa vapaasti ja linnut tulevat takaisin
voi miten minä kaipaankaan kuivaa asfalttia ja pääskysiä


Kaikki on niin rumaa
aurinkokin vaan irvistelee mulle taivaalta,
kevät ei oo koskaan tuntunut niin pahalta kuin nyt

Oon vaan lukenut päivät pitkät
sitä mun suljettua blogia ja miettinyt
mihin se kaikki kirjoitustaito on kadonnut?
Miks en enää osaa kuvailla kaikkea niin
hyvin kuin silloin joskus?
Ilmeisesti yritin tehdä kaikesta kaunista,
vaikka rumaahan se vaan oli... tai on edelleen


Pakko varmaan myöntää,
mä oon menettämässä itseni
Se luovuus ja minuus mikä ennen näky kaikessa
sitä ei ole enää, en saa kiinni siitä mitä joskus oli


20.3.2011
ja joka puolella sinisen eri sävyjä, 
ne on kauniita eikä mua pelota yhtään

24.3.2011
Olen kaukana teistä

1.4.2011
Ja aina on pitänyt olla niin helvetin reipas

*****
Miten helvetin kaukana mä oon elämästä?

2 kommenttia:

  1. mie haluun että sie olisit iloinen ._. se sopii sinulle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana suopee vepi ;___; ehkä mie viel joskus.... tai sit en. :(

      Poista