sunnuntai 11. tammikuuta 2015

MUN NAAMA


1. Nivea Soft- rasva. Tää ei tarvi sanoja. Maailman parasta perusrasvaa.
2. Lumene Anti-shine toner-kasvovesi. Ihan peruskasvovesi, sopii mulle.
3. Neutrogena visibly clear-puhdistusaine. Kokeilin kerran tollasta samanlaista mut vihreetä ja se koostumus oli ihan kauhee ja mun naama tuli täyteen näppyjä! Enää en kyllä vaihda, toi pinkki toimii mun ihoon tosi hyvin. 
4. Lumene anti-shine moisturizer. Tosi hyvää rasvaa, kuivattaa ehkä himpun näin talvella, mut muuten jättää ihon kivan mattapintaseks. Sopii myös meikin alle.
5. Lumene Spot delete- 'täsmähoito'. Kuivattaa näpyt tosi hyvin, ainut miinus pieni polttava tunne, mutta finnit katoaa kyllä muutamassa päivässä.
6. Nivea Lip Butter. Hyvä perus kosteuttava huulirasva.
7. Maybelline BB-voide & joku random-en-tiedä-nimeä-valokynä. En oikeastaan käytä mitään muita meikkejä ja noi oon todennu mun iholle hyväksi. Ja tosiaan toi valokynä on lopussa ja siitä on kulunu ne tekstit pois... 
8. Maybelline Baby Lips - Pink Punch. Jos haluun vähän jotain väriä niin käytän yleensä tätä, mutta mun on pakko laittaa ensin jotain perushuulirasvaa kun baby lipsit kuivattaa mun huulia tosi paljon.

Tällasia mä käytän naamaani, aika perusjuttuja, 
en oo koskaan oikein jaksanut perehtyjä meikkaamisen saloihin
ehkä pitäis taas yrittää opetella käyttämään vaikka ripsiväriä :-D
Mutta ihonpuhdistukseen oon löytänyt vihdoin oikeat aineet ja oon siitä iloinen.

Mukavaa sunnuntai-iltaa!

- Josbe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti